همه آنها یکسان به نظر می رسند



برایان دی پالما ، فیلمساز کهنه ، مسئولیت بسیاری از فیلم های به یاد ماندنی مانند نسخه اصلی را بر عهده داشته است ماموریت غیرممکن، کری، زخم و راه کارلیتو. به تازگی ، پالما در دنیای رمان ها شعر می زند و نوشتن طنز / طنز سیاسی است آیا مارها ضروری هستند؟ به همراه نویسنده سوزان لمن. در حین بحث درباره این رمان در مصاحبه ای ، نویسنده مشهور سخنان کم نظیری راجع به وضعیت فیلمبرداری بصری در هالیوود گفت.

وی گفت: “کارهایی که اکنون آنها انجام می دهند هیچ ارتباطی با آنچه ما در دهه ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ کار ساخت فیلم ها را نداشتیم. اولین کاری که من را عصبانی می کند راهی است که به نظر می رسد زیرا آنها به صورت دیجیتالی فیلم می گیرند. آنها دقیقاً روشن هستند ، من نمی توانم تاریکی ، چراغ پررنگ را تحمل کنم ، همه آنها یکسان به نظر می رسند. من به زیبایی در سینما اعتقاد دارم. سوزان و من روز دیگر به دنبال باد رفته بودیم و شما فقط هستید این فیلم چقدر زیباست. کل مجموعه ها ، چقدر Vivien Leigh روشن است ، بسیار خارق العاده است. اگر به مطالبی که همیشه پخش می شود نگاه کنید ، همه حیرت است. داستان های تصویری از پنجره بیرون رفته است. “

سخنان خشن اما مطابق با انتقادهای دیگر که فیلم های مدرن بلاک چین مجبور به تحمل منتقدان در مورد رنگ های خاموش و صحنه های تاریک روشن شده اند که به بخشی از فیلم های با بودجه بزرگ تبدیل شده اند که آرزوی برچسب زدن به “شرارت” و “واقع گرایی” دارند. پالما همچنین در ادامه مقصر مقصر تصورات ضعیف در فیلم ها در درب استودیوهای مدرن بود.

“کل سیستم در حال تغییر است. شما قبلاً به بیرون می رفتید و یک فیلم می ساختید. نسل ما ، ما می خواستیم استودیو ها را تصاحب کنیم. که ما این کار را انجام دادیم. فکر می کنم آنچه که در مورد نسلی که با آنها آمدم بسیار جالب است ، آنها بسیار ثروتمند شدند ، بسیار غنی ، در سیستم استودیویی کار می کنیم .حالا ما در این جریان بی پایان قرار داریم. همه چیز ۱۰ قسمت و شش فصل دارد. این به نوعی بازگشت به سیستم استودیوی قدیمی که در آن پادشاه ها تهیه کننده ها و نویسندگان هستند. چه کسی می داند چه کسی یکی از این موارد را از دیگری هدایت می کند؟ “

“سپس شما تمام جهان مارول را دارید ، یعنی همه ی کارهای اکشن دیجیتالی ، تمام رایانه های تولید شده. وقتی من” ماموریت به مریخ “را ساختم و یک سال را در این عکس ها با سه یا چهار خانه دیجیتال سپری کردم – یکی کار روی کشتی بود ، یکی روی دود کار می کرد ، یکی روی گرد و غبار کار می کرد – من یک صفحه شلیک می کردم و هر سال که این چیزها را اضافه می کردند به من باز می گشت. عکس ها بسیار ناامیدانه گران هستند. شما می گویید: “من چی کار میکنم “این وقتی بود که به اروپا رفتم و گفتم که دیگر نمی توانم فیلم هایی مثل این بسازم.”

انتقادات مطرح شده توسط پالما بعید است که به زودی از بین برود. سیستم هالیوود از چند استودیو انتخاب کرده است که بهترین اسکریپت ها را به انفجار استودیوهای بین المللی و غول های جریان تبدیل می کنند که بیشتر فیلمنامه ها را برای فیلم ها و نمایش های فیلم ساخته می شوند تا در اسرع وقت بتوانند از تقاضای جهانی برای جریان ثابت استفاده کنند. محتوای ارزشمند.

این سبک از تولید خط مونتاژ به طور طبیعی زمان کمی برای یک رویکرد هنری تر و کالیبره تر که منجر به فیلمبرداری متمایز یا عکس های به یاد ماندنی می شود ، می کند. به نظر می رسد این مبادله ای است که پالما از آن خوشش نمی آید و باعث می شود وی از سیستم هالیوود برای پیگیری پروژه های دیگر دور شود. APNews اولین کسی بود که این خبر را آورد.

Neeraj Chand



منبع مطلب